Ekonomi

Tarım Ürünlerinde Marka Geliştirme Stratejileri

Gaziantep Sanayi Odası (GSO), İpekyolu Kalkınma Ajansı (İKA), Karacadağ Kalkınma Ajansı ve Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı (JICA) iş birliğinde “Tarım Ürünlerinde Marka Geliştirme Stratejileri” bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

Gaziantep Sanayi Odası ev sahipliğinde ve online katılımla gerçekleşen toplantıda, tarım işlerinde marka geliştirme, tarımsal pazarlamanın faydaları ve tarımsal pazarlamada karşılaşılan zorluklar anlatıldı.

Firma yetkililerine pazarlama stratejileri hakkında bilgi verilen toplantıda, tarıma dayalı sanayilerin büyümesi, yerli ve yabancı pazarlara erişimin yaygınlaşması için çevresel ve ekonomik konularda ne tür müdahaleler yapılması gerektiği başlıkları altında değerlendirmelerde bulunuldu. pazarlar ve ekosistemi güçlendirmek.

Toplantının açılış konuşmasını yapan GSO Yönetim Kurulu Üyesi Ali Can Koçak, gıda güvenliğinin ve gıda güvenliğinin dünyanın önceliği haline geldiğini belirterek, küresel ısınma, iklim değişikliği, Rusya ve Ukrayna ile savaşın devam ettiğini söyledi. bu süreci tetikleyen faktörler arasındadır.

Gaziantep’in tarıma dayalı sanayide büyük paya sahip olduğunu, tarım sektöründe dokumadan sonra en çok ihracat yapılan branş olduğunu kaydeden Koçak, “Temel ihtiyaç olan gıdaya olan talep artacak. tüm dünyada artmaya devam ediyor.Sektörümüzü her zaman geliştirmemiz gerektiğinin bilincindeyiz.Ancak standartlarımızı yükseltmek,pazarımızı büyütmek ve nitelikli pazarlarımızı yükseltmek hedeflerimiz arasında yer almaktadır. Bu doğrultuda Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı’nın da katkılarıyla, ilimiz ve bölgemiz tarımsal sanayi ve markalaşma anlamında daha üst seviyelere ulaşacak ve çeşitliliği artırmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı Temsilci Direktörü Kazuo Kaneko, toplantıda “Tarım İşleri için Marka Stratejileri” başlıklı bir sunum yaptı. Kazuo Kaneko, bölgesel markalar yaratmanın nihai amacının yerel halkı daha zengin kılmak olduğunu belirterek, “Bölgesel bir marka muhtemelen tedarikçileri nihai tüketiciye bağlayan bir inanç bağı olarak tanımlanabilir. Amacının müşterilerini tespit edip, bölge ve marka kapsamındaki ürünleri onlara vermek olduğunu aktaran Demir, “Bu bağ iyice kurulduktan sonra ona göre çeşitli ürünler önermek mümkün oluyor” dedi.

Marka değerini yükseltmenin ve bu değeri sadece satıcılar arasında değil alıcılar arasında da paylaşmanın önemine değinen Kazuo Kaneko, bunun için 4 konuyu yönetmek gerektiğini söyledi: bölgesel birlik, iş maliyeti, yenilikçi satış stratejisi ve marka yönetimi.

Toplantı, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi. – GAZİANTEP

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort